En dag i vänskapens tecken..

Lite mer om gårdagen då...

Gårdagens citat: Jag har Namansmak mellan benen
Jag som kläcker det i bilen till Jimmys land. Vi var ju då en person för mycket i bilen så jag hade Naman i knät, inte allt för bekvämt. Tessan börjar snacka om att träsmak i rumpan, då jag kläcker denna fina kommentar... Var ju då inte riktigt så jag mena :D

Fick aldrig se vattnet igår, jag o Naman var på väg ner men det var väldigt väldigt mörkt o jag hade endast en lykta med ett litet värmeljus till min hjälp. När man då börjar tänka att de kan finnas ute i mörkret såsom svarta moln, isbjörnar etc ;)

Åh prata med Sanna nyss, min k2! Länge sedan de blev en kebab, är våra liv lite klarare nu eller? :) Hon kommer hem på fredag, dumt bara att jag åker till sthlm över helgen då... O sen drar hon till.. hm Gbg(?) eller Skagen (?) (Gumman jag vet aldrig vart du befinner dig nuförtiden...) på tisdagen typ, aja lite hinner vi ses iaf...

Nej nu ska jag nog fixa mig iordning, ska ju då på mina seriösa kompisträffar idag haha. Först hem på fika, Elin o jag, till Lina o Richard. O ikväll middag hos Johan och Anne. Då är det Hanna o jag som ska dit.. Många av mina vänner jag hinner träffa idag :D

Finns iofs några kvar som jag gärna umgås med lite också... hihi, japp känn dig träffad! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback