Efterlysning!

Idag efterlyser jag en person som vill gå. Hon eller han ska trivas med att promenera ett par kilometer o egentligen inte få ut något utav de förutom lite trevligt samtal och sol o värme. Personen ska vara tillgänglig från nu fram till tidig eftermiddag då denna promenad gärna ska äga rum. Eventuellt kan denna promenad kombineras meden lättare lunch eller dricka på en bänk. Känns detta som en ba idé men just idag blir lite svår så finns denna idé fram till fredag. Då lite andra tider dock. Känner du dig träffad, är det bara att slå en pling! Ser fram emot ditt samtal:P

Annars idag så ska jag bara till jobbet och försöka rensa lite i garderoberna då en av mina favvotröjor spårlöst försvunnit:(

Sedan kan jag ju uppdatera er hur det går med mitt arbete. Igår kväll så läste jag faktiskt en del i en av böckerna. Iofs den boken jag har som lite bakgrund mest. Men den har jag läst ungefär en fjärdedel i nu. Den egentliga boken är ju den som för tillfället ligger på HumSam-bibblan o bara väntar på mig... Har 2-3 dagar på mig att hämta den, men ack så trist att gå dit själv...

Ne nu är jag hungrig, dags för frukost o sedan in i duschen. Ska föröska vara lite effektiv idag, för jag tycker alltid bättre om mig när jag är de!

Jag diggar hela dig, kläder o allt ;) Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback