Eddie är knäpp :)

Just nu är mitt lilla busfrö knäpp. Han har nu suttit på soffkanten o kollat upp i taket i ungefär 20 minuter.Efter ett tag så ställde han sig o stäckte ut sin fulla längd upp mot väggen o började krafsa. Hanna trodde på att jag har spöken i väggarna o Tobias på att han antingen har en 1-års kris eller har börjat knarka. Aja, han ligger ju bara o stirrar så han stör ju inte.. men knäppt, det är det!

Verkar som de blir en liten kryssning för att fira lite sommarlov. Eller terminsslut iaf. Många ska ju jobba eller plugga under sommaren, men skönt att få en liten minisemester ett par dagar. Skulle vara riktig skönt om det är fint väder också, så man kan ligga på däck o gassa i solen när man kanske är lite bakis dagen efter. Hittills verkar vi vara fem styckna som är på, men det kommer säker bli flera :P

Suttit på jobbet idag o fixat med schemat en massa, timmar ska försvinna men ingen ska få för få. Klurigt värre säger jag bara!

Lost var riktigt skumt idag, eller iaf slutet! Spännande o se nästa vecka, så försök inte boka upp mig då!

Imorrn verkar de bli lite fest, skoj skoj.. Dansa lite! Tessan åker ju till USA på måndag så det är det är lite "hej då" för henne... Fredag är det folk som vill ha med mig på Bettlare & Lösfolks konsert (alla som bor i LKpg har säkert sett posters om deras spelning, gå på den, de är bra!) men jag är inte så sugen faktiskt... Lördag kväll är de dags för månadens vinkväll hemma hos Sanna. Vad trevligt vad trevligt! En sån bra tradition vi skapat:)

Idag mår min hals förresten bättre än vad den gjort på hela veckan :) Hoppas den läker helt nu!

Finns så många tankar som jag inte vet vad det tänks om... Tänker flera som jag?

Tänker du som jag? ♥

PS Imorrn ska jag till LiU o hämta min bok, har fått gåsällskap av Naman :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback