Drink- o filtmys!

Åh vilken trevlig kväll jag haft!

Hanna mötte upp mig efter jobbet så gick vi till Sangria o åt paella o drack lite vin, Väldigt gott, men yttepyttesmå portioner tyvärr :( Efter de gick vi o satte oss på NHs uteservering o tog oss ett par drinkar. Bidde Orgasm o grasshopper för min del. Väldigt mumsiga drinkar, men man får som en fetthinna i munnen... Eftersom vi fortfarande var lite hungriga så avsluta vi kvällen på Fivan över en minipizza, ingen orka äta upp o colan stod halva kvar. Insåg snabbt att jag fått en fettchock, så jag mådde nästan illa.. Isch :D Men trevlig kväll, det var det.. Vill ut o sitta på uteservering snart igen, finns ju mysiga filtar att krypa in under :)

Innan idag så kollade jag då på Kevin. Han såg helt okej ut, sov iofs typ hela tiden.. Skönt, ungar har ju en tendens o skrika en massa ju! Han var faktiskt ganska söt tom.. Men fy faaaan vad det verkar göra ont o få barn *ryser*

Sen jobba jag lite, tiden gick snabbt för de var en del o göra... Blev lite själv ett tag när Danne var iväg, då var de lite svettigt o jag stod o yla om att jag ville ha tillbaka Danne, haha kände hans sig ganska uppskattad när han kom tillbaka :D

Nu ligger Eddie på golvet o strirrar på mig, tycker väl att vi kan gå o lägga oss. O eftersom Anne ska komma i ottan o hämta statistikgrejer så kanske man borde det *gäsp* O annars är de jobb som gäller..

Ditt jobb snor min tid.. Inte gilla ditt jobb ;) Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback