Coolheten är tillbaka hehe

Aah efter dagens pass så känner jag mig lite coolare iaf.. En helt annan typ av danspass, men här hängde jag med. Lite yr i bollen blev jag dock, mååånga snurrar var de!

Annars varit en mycket trevlig dag. Vaknade iofs o var tröttare än när jag gick o la mig, gick upp timmar för tidigt. Var hur trött som helst men kunde inte somna om, så jag gick upp o la mig i soffan.. 20 min senare somna jag :) vaknade o kollade på Sagan om konungens återkomst. Så då har jag kollat igenom de tre filmerna, grymt! Vad ska jag nu ägna mina förmiddagar åt? Iofs har jag nog inte så många lediga förmiddagar kvar denna vecka tyvärr. Jag är ju sån som jobbar när andra har ledigt...

Åkte hem till Lina en sväng på eftermiddagen. Gillar verkligen deras lägenhet! stor o ljus, men samtidigt mysig! Vi gjorde inte så mycket, utan käka lite o satt o snacka. Vet inte om vi löste världens alla problem, men samtalen gjorde mig glad iaf :P

Har varit så skönt med dessa dagar helt lediga, har verkligen kunnat varva ner... Kunnat tänka mera, iofs kan det vara både bra o dåligt... Men känner att jag fått saker gjorda, o då menar jag mer saker som att kunna kolla lite film, laga mat, diska, varva ner o bara ta det lite lugnt. Finns nog andra i min omgivning som skulle behöva göra samma sak!

Imorrn händer en del, fast överlag ganska roliga saker. Träna först med Naman o Mia. Sen gratis bio X-men 3, möte på jobbet sen o efter de ska jag väl sitta kvar lite hade jag tänkt. Känns som det var nåt jag skulle göra på kvällen, men kommer inte på vad det var.. Aja, nån som känner att de vill umgås eller nåt får väl höra av sig :) Tors-lör jobbar jag. Hm händer de nåt mer skoj då? Märker att jag inte haft så mkt kontakt med min omvärld om man inte räknar med de jag tränar med :D

Förresten, Hanna jag vill ha "receptet" på broccoli- o pastagratängen... För den e jag sugen på!

Well I think that will be all for me at the moment. Have fun, and enjoy a happy new me :P Mohahahaha...

My precoius... ♥

PS Elakt av tvn att visa en strut med glass, blev ju jag väldigt sugen på de ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback