Chokladen var god iallafall!

Intressant dag... Jaa ni gott folk vad har jag gjort idag? Hm ja dagen ägnade jag då åt Askungen och Lost, kvällen kolla jag först på bil. Eller jag kollade väl inte så mycket, jag satte mig efter en stunds vandrande omkring i en fotölj, tog mig en dubbel varm choklad i automaten o läste tidning. Inte så hemskt sätt att tillbringa en stund hos Peugout på :) Den varma chokladen var stark o god, just as I like it... O gratis! O glöm aldrig gratis är gott.

Sen var jag faktiskt o handlade, så nu har jag lite i min kyl igen. Så nu kan jag laga mat igen hehe... För nu är jag inne i laga mat hemma o äta lite ordentligare, så vi får väl se hur länge de håller i sig! Bara o komma upp på en måltid, men jag gillar inte oväntade besök så ring innan hehe...

Kvällen hängde jag på 55an, vi vart väldigt många människor. Vet att de andra tyckte jag var tråkig som drack cola o sen drog hem när de skulle till Platens. Men men hade aldrig sagt att jag skulle ut. Funderade ett tag på att följa med en stund, men det var för tidigt för o dansa o det är de jag gillar o göra när jag är ute:) Men det var kul att träffa alla, inte varje dag man träffar vissa. Måste erkänna att jag då o då kan tänka tillbaka på gamla tider o sakna dem faktiskt...

Usch imorgon blir en lång dag. Börjar vid kl 9 o sen jobba heeeeeela  dagen verkligen, o sen direkt till Johan o Anne på de. Iofs där blir det bara lugnt o skönt så det är ju inte så ansträngande, men jag kommer nog gäspa litegrann, så det får ni stå ut med ;)

Ska du göra  min kväll även idag? ♥

PS Har vunnit ett gäng biljetter till att kolla på Sverige-Paraguay på SF, nån som lust att följa med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback