Bullmoster nästa ;)

Okej kanske ska uppdatera er hur det gick för min kladdkaka igår... Faktiskt inte så dum, klart den inte blev så god som den kunde, men faktiskt helt ätbar. Kunde kanske varit lite kladdigare men jag hade nog kunnat bjuda på den utan att skämmas. Sen måste jag ju säga att jag nyss provsmakade en bit o den var mkt godare idag efter en natt i kylen än igår när den var lite varm. Vet inte om jag kommer bli en kladdkaksbakande fanatiker, men jag kommer nog våga göra en igen :)

Så nu känner jag att jag inte längre behöver titulera mig som kladdkaksinkompetent haha. Nästa utmaning är ugnspannkaka... Men jag måste skryta med att mina kanelbullar är mumsiga! Haha bullmoster nästa ;) Njae tror inte, jag är ingen som bakar i första taget... Jag håller mig till att bara var moster:)

Någon som har tips på hur man får en kattmorgontrött? Eddie väckte mig kl halv 5 imorse, det var på tok för tidigt. Kan tycka det är okej när han väcker mig vid 9, men halv 5 no way! Vill jag hellre har en Alfons som sover på morgonen...

Jag är sugen på färskpotatis!

Så får jag godkänt som poteniell fru ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback