ARG!

Bajsa på dig!

Just nu är jag arg, varför varför varför?

Finns en enda sak som jag senaste månden sett fram emot på tv, Lost! Förra veckan blev jag lurad på denna lycka men så äntligen ikväll så fick jag äntligen se folket på den mystiska ön igen. Jag log. Satte ett stort upptagen på datorn, när telefonen ringde så sa jag att jag inte hade tid osv.Så vad händer? Jo jag njuter i fulla drag fram till första pausen, funderar på om jag kanske ska ta ur linserna o tvätta på sminket. Men jag ägnar reklamen åt lite Cheap Monday jeans istället. Hinner väl kolla ett par minuter på Lost igen innan jag somnar. Ja ni läste rätt, jag somna. Tror mina fem timmars sömn inatt tog ut sin rätt, men varför just då??? O när jag vaknade kan väl alla räkna ut, vid eftertexterna. Så förbannad jag blev!!!

Jaha o hur har min dag varit innan då? Jorå funka väl, var ute på campus ett par timmar o umgicks med min grupp. Arbetet blev riktigt bra tycker jag! hade bestämt mig för att möta upp Hanna så vi kunde ta en härlig promenad in till stan igen, me like the weather today :P

Sen var det lite möte på jobbet, soft fast med äckliga havrebollar. Kvällen sprang jag runt lite på Maxi med Hanna o Tommy. Så nu är min kyl o mitt skafferi mera fyllda än på länge, kan jag tom bjuda på nåt när ni hälsar på ;)

Visst ja, vi stötte ju på Anne + uppsatsbuddy på Bibblan ute på campus, de satt o skrev påuppsatsen. Fick för ett tag sen reda på att de råkat ut för en liten olycka. Anne hade råkat komma åt en sladd med foten så den dragits ut = datorn stängdes = inloggningen försvann = arbetet försvann. Fyra timmars arbete upp i tomma intet. Okej, är kanske lite mer synd om dem än om mig...

Vet inte ut eller in...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback