Är du vaken Lars? Är jag iaf :)

Detta inlägg skriver jag främst för att visa att jag faktiskt är vaken.. Vaknade tom för en halv timme sedan, men har läst en stund i min skolbok (duktig jag e va hihi).

Du frågade igår om jag var trött, mitt svar blev sådär.. Hm eftersom jag somnade 20 min senare så var jag nog det iaf :) Så du behöver inte inte känna dig elak, bara jag som inte gillar att skiljas tror jag...

Inatt har Eddie varit världens gosigaste katt som velat ligga typ "sked" hela natten. Sällan han vill ligga så nära, men det var väl spökena i väggen som gjorde honom lite rädd eller nåt hihi.. När jag vakna så insåg jag att jag kollat för mycket på den gamla klassikern Beverly Hills på tv. För jag drömde om dem! Gosh!

Var inte så mycket sol när jag vakna, hoppas de ändras. Hade ju tänkt att ha en av mina favvotröjor på mig idag (hittade den igår när jag faktiskt städade ur en av mina garderober!) Så det får se till o bli lite varmt idag också, annars faller ju hela min plan ju... Hehe

Idag ska jag på make up-rådgivning, skoj skoj! Har ju haft detta inbokat i ungefär två månader nu, men äntligen är dagen här. Sedan ska de promenaras lite med Naman o hämta min bok. Sen träffa Hanna på stan o fixa en liten "ha det så bra Tessan"-present. Sket i att dra igång nnån insamling, så alla får fixa de dom vill, om dom vill! Ikväll sedan då är de dags för lite fest hemma hos Tessan. Eller som hon säger, lite party med barnkalas tema. Hon skulle nämnligen bjuda på kladdkaka, glass o jag vet inte vad. Mums! Får se om det blir nåt ut o dansa sedan... Beror helt på mitt humör, tänker inte tvinga mig själv att gå ut om jag inte e sugen men samtidigt tänker jag inte gå hem om jag är jättesugen på utgång! Tiden får utvisa sådant :)

Funderar på att plattånga mitt hår, vad tror ni om de?

Du är sååå söt sötnos! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback