Äntligen sushi!!

Måndag, kändes inte riktigt som de. Vet inte vad, men mina veckor flyter ihop lite. Tror det är alla röda dagar hit o dit som gör de. Är ju en ny nästa vecka...

Vaknade tidigt o var väldig väldig trött. Men Eddie förstod inte alls att jag hellre velat ligga kvar i sängen, utan upp de skulle jag. Men man kan lura de lilla kräket, genom att gå upp o gå o lägga sig i soffan istället. Där kan man somna om, men han tror man är vaken, så då kan ju han gå o lägga sig i sängen helt själv. Egokatt, ska ha sängen för sig själv! :)

Hanna ringde o småväckte mig sedan, men skoj o snacka med henne. Varit borta ett par dagar ju. O Hanna är nog den som jag snackar mest regelbundet med, varje dag typ. Hon föreslog lite lunch på stan o sedan fixa lite ärenden. Sen när hon föreslog sushi, eller vad de jag som sa att jag va sugen på de, då var de ju en självklarhet!  Lunch på Wasabi med andra ord, helt okej priser.. där kommer jag hamna på mina luncher oftare :P mycket trevlig lunch, vi fick lite oväntat sällskap.. Mycket intressanta saker man fick reda på hehe..

Bestämde mig för att jag skulle börja på mitt arbete som ska in på onsdag, hoppa tom träningen för att jobba på de.. Men nu är de inte mkt kvar. Men de fixar jag nog imorrn...  Hör o häpna, fick för mig att göra en kladdkaka. Ni som känner mig vet att jag aldrig lyckats med någon, men jag fick ett infall. Kan ju inte bli fru o mamma o sånt innan jag lärt mig att göra en kladdkaka. Den står i ugnen nu, undrar hur den blir... Gick ut med Eddie en sväng, han gick faktiskt omkring en del, fast bara åt de hållet jag inte ville gå. Sen charma han nån tant på en balkong, hon var helt övertygad om att han ville leka med papperstussen hon torkade balkongen med.. hm yeah right!

Förresten är jag orolig för mig själv, jag diskar regelbundet. Funderar på vd jag ska laga för mat på kvällen o planerar in nästa gång jag ska tvätta.. What is happening to me?

Hm varför produceras de så många program om mannens könsorgan? Kan inte komma på en enda gång jag sett ett program om kvinnans... Ikväll kommer "den perfekta penisen" (tror den hette så..), kommer "den perfekta musen" nästa vecka då?

I veckan ska det kollas på Da Vinci-koden skoj skoj!

Du o dina regler... suck suck! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback