Alla är vi nöjda :)

Då har jag tagit reda på mormors reaktion till Lordis seger igår. Hemskt, trots att de vann. Hon var upprörd över att de ens skickat dessa monster... Hahaha.. Fast hennes humör blev genast bättre när hon kom på att de ikväll börjar sända uttagningen till årets Tangofestival :D

Idag var vi ett stort gäng som intog World Class. Började med att jag gick dit med mamma, sen kom Mia, Naman o Elin o vi körde lite core. Min mage e fortfarande otränad haha. Men är skoj att vi är ett litet gäng som svettas ihop, o svettas det är faktiskt kul!

Drog hem till mamma efter träningen o käka, hade lovat att komma förbi för att hjälpa henne i källaren. Kanske inte mer än rätt eftersom typ hälften av alla kartonger där faktiskt är mina... Men en sak som de inte tänkt på i den källaren är lampan. Det är en sån som släcker sig automatiskt = väldigt irriterande för det blir verkligen helt svart där nere o är en bit till lysknappen...

Gick hem så jag kunde kolla på hockey, gött vi vann... O mamma var glad för Finland iaf tog bronset.. Härligt när alla är nöjda :D

Visst ja, idag hände det igen.. Min jädra katt börja gnaga på nätvärkssladden. Hann som tur va stoppa honom innan han bet av hela. Hm så nu behöver jag nån sån där färgglad tejp, har jag sånt? Nee, har ju knappt en hammare :) Om nån råkar sitta på lite extra tejp så maila gärna över den, eller lämna en kommentar...

Hm blir ingen film idag heller va? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback