Vilken kväll... Så skoj!

Ojoj vilken kväll vi hade igår... Riktigt jädra skoj hade vi!! Kvällen började på BBQ. Kashal o jag kom lite efter dit (shit vad bruden går långsamt haha!). Aja vi börjar bli lite halvt kända där för han i garderoben kände igen oss... De hade missats en person så bordet var bara för 16 personer men vi var 17. Aja de fixa jag o satt mig på en kortsida :D Maten var helt okej, tyckte bara kycklingen var lite torr men den slank ner, eller en del utav den iaf. Var stora portioner vi fick. I middagen ingick två dricka också, eftersom jag hade vin till senare så tog jag cider. Till andra var Hanna, Anna o jag sugen på nåt annat så vi fråga om vi kunde få vitt vin o sprite, lugnt tyckte dom. Chefen tyckte vi lika gärn akunde beställa in en hel flaska då så visst.. Efter middagen drog vi hem till le boss, han bor mest centralt o har en schysst lägenhet. Där fanns det sprit som vi kunde dricka, plus att de flesta hade med sig enga grejer.. Ojoj blev en del alkohol. Hehe hur kommer det sig att våra jobbfester jämt gör alla så fulla?

Platå var utestället för kvällen, riktigt skoj hade vi. Tillbringa väl större delen av kvällen på dansgolvet. Musiken var skaplig men inte så hemsk ändå som jag trodde den skulle vara. Plötsligt kom det en jobbig kille som skulle dansa med mig, visst dansa med folk kan jag väl alltid göra men tyckte han var lite närgången så dansa jag bort lite närmare Hanna, Tessan, Gustaf med flera. Då gick han bort till Hanna o börja berätta hur härlig jag var eller nåt, o så kom han o skulle dansa med mig igen.. När han började o försöka kyssa mig på halsen o sånt fick jag nog. Hehe fick Tessan o gå fram till honom o säga till honom att hon inte uppskattade att jag stötte på hennes flickvän, då gick han.. Tack Tessan! Timmarna försvann snabbt o plötsligt stängde stället. Men vart var Linnea, folk skulle åka med henne men hon var ingenstans. Jag kolla upp o jackan hängde kvar men hon kom aldrig ut... Ringde till Jimmy o hörde att han, Anna, Andreas o Jonas satt på Fivan. Vi drog dit... Efter ett tag kom Linnea, haha stackarn hade mått lite dåligt o hängt på toaletten ett tag :D Jaja slutet gott allting gott..

Frågan var om det skulle bli efterfest. Jag tyckte jag fått nog o drog hem... Fick ett samtal efter ett tag från efterfesten när dom önska mig godnatt. Gjorde inget att jag inte var med, den dog ut efter nån halvtimme bara:)

Vakna vid 11 o mådde hyfsat, mest bara den där äckliga smaken i munnen... Tycker Eddie var väldigt snäll som inte väckt mig tidigare.Tack Eddie! Möttes av ett härligt mess när jag vakna till och kolla på mobilen. Sanna är på väg hem, så om två timmar kommer hon hem till mig så vi kan glo på Lost hela eftermiddagen. Tog mig en helledig dag idag, tycker jag förtjänar de efter att ha gått i skolan o jobbat mån-tors o sen ska jobba imorgon också... Nån som inte tycer jag kan få ta det lite lugnt idag?

Ne nu ska jag nog ta en dusch och få på mig lite kläder... Hm eller så ska jag sitta o kolla ett tag på Eddies nya hobby, bita sönder papper o kartonger o låta småtussarna ligga kvar.. Får nog bli en dammsugarstund idag med!

Hihi jo du sov nog när jag kom hem... Försenad godnattpuss då! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback