Vilken dag jag haft... bara ler o ryser :P

Ja då sitter man hemma hos syrran.... Shit vilken underbar dag jag haft!!

Först en snabbfika med Micke, alltid lika skoj o se dig, sen en heldag med Bengan! Underbart skoj vi haft då, vi var typ överallt kändes de som.... Länge sen jag garvat så mycket som jag gjorde idag. Bengan är en skön snubbe, tjejer ta honom medan han är ledig ;)

Konserten var helt underbar även den. Konstigt egentligen hur härliga låtar kan bli när man hör dom live. Hm jaa ni svårt att välja vilken låt som var den grymmaste, men jag håller nog med dig Bengan Släpp aldrig in dom. O sen Karenina, o Neråtsång o ja.... ni märker att de är svårt att välja :)

Kan ju meddela att jag inte stött på några tjejligor på mina tunnelbaneturer, men de verkar tydligen finnas.. Micke berätta att en polare till honom sett dom mucka gräl med nån..

Jag gillar verkligen Stockholm, förstår inte att jag inte är här oftare. Kommer på det varje gång jag kommer upp hit! Nej nej ni behöver inte oroa er, jag kommer nog inte flytta hit. Men jag vill besöka vår huvudstad oftare! Bara o säga till om ni vill hänga på.. Så länge jag har pengar så är jag inte så svårövertalad!

Hm ska nog inte vara uppe allt för länge, min syrra skulle väcka mig när hon kom hem efter att ha skjutsat nån. O den personen skulle skjutsas vid halv 8... Hon o jag ska hänga imorrn, skoj att det hinns med också! Min syrra är najs... Fast nu får man väl skämmas lite att ens naglar inte är i tiptop :D

Undrar vad min mamma gör hemma hos mig nu, inte öppnar saker o harsig för då finns faktiskt risk att hon får nåt över sig :D

Jag är lycklig just nu.... Ryser i hela kroppen av välbehag!

Långt bort men nära ändå... ♥


Kommentarer
Postat av: k2

kom heeem. jag saknar dig! vet du vad. jag ska till norge påskveckan :D det blir av! har messat till fel nr hela tiden. fniss. pussefluffs

2006-03-14 @ 16:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback