Varför svenska folket?

Ojoj vilken kväll... Först tvinga jag Sanna att kolla på Melodifestivalen, hon var lagom nöjd. Fast sen fick jag henne lite engagerad när de visa sig vem som skulle vinna, hm Carola. Varför svenska folket? Varför? Tyckte både Johnsson o BWO var bra så mellan dom var de strunt samma.. men Carola? Sluta med att Sanna o jag stängde av o kolla på Lost igen. Nu är de verkligen ruggigt spännande. Vi sitter o har en massa teorier hit o dit. Man vill bara veta mer! I de avsnitten vi såg idag så tyckte jag ändå att man fick reda på vissa grejer. Fast samtidigt kom nya frågetecken in... Undrar om vad författarna tänkt, ska de blir fler än två säsonger? Nån som vet?

Ikväll kolla vi bara 4 avsnitt, eller bar ao bara.. men de avslutades så bra så.. O imorrn blir de nog flera! Annars blir det en gansak skön dag imorrn. Eller jag ska väl plugga lite, kanske träna vore trevligt...

Jag vet inte om de bara är jag som har tänkt på att man nu för tiden överallt får höra om att alla kvinnor har fel bh-storlek. Kanske bara är jag som tycker jag läser eller ser de på tv överallt. Klart man börjar fundera på vilken storlek man egentligen har då. Idag tror jag att jag hade fel storlek, men den låg liksom närmast. Aja kanske ska bege mig till nån bh-palats o be dem mäta lite :D

Usch jag e trött, kanske tidigt morgon o för mig lång arbetsdag på stående fot i värmen gör en så..

Vet varken ut eller in... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback