Vad vill den säga mig?

Hahahaha...

Vilken dröm...

Hur kommer det sig att man drömmer så knäppt ibland? Har funderat ibland om drömmar vill säga en någonting. Har i allafall insett  att mycket i drömmarna reflekterar saker du upplevt i vardagen. Nattens dröm innehöll mycket, kommer väl bara ihåg fragment av allt. Kommer ihåg att jag gick omkring på jobbet, det var lördagsnatt och vi hade varit på krogen. Än så länge inte något jättekonstigt, men de kommer nu. Jag gick omrking i linne och trosor, en modell jag sällan har på mig. Men hade dem iaf i drömmen och fick väldigt mycket komplimanger för rumpan, vill drömmen säga mig att jag kanske ska börja använda den modellen? Haha... Sen kom det in fulla Tornby-jobbare. Känner inte dom, men det gjorde jag i drömmen. De började diskutera någon skiva vi har. Hade återgått till cdskivsystemet o nu fått in en ny sådan. Skivan var inte normalstor utan väldigt liten. Artisten var en tjej som precis var på väg o slå igenom, hm kommer inte riktigt ihåg namnet men dubbelnamn i stil med Ana-Cia. Låtarna var riktigt sköna faktiskt. Så slår hon igenom så vet ni vart ni läste om det först;) O vad detta vill säga mig har jag inte en susning om :D

Idag ska jag jag träffa mamsen en sväng på stan. Vi ska köpa födelsedagspresent till Max som fyller 12 nästa vecka. Shit egentligen vad tiden går... Ikväll ska jag hem till Carro o Fritte, ska bli skoj o träffa alla igen. Carro vill hinna träffa alla innan bebisen kommer om några veckor. Blir nog ingen utgång utan vi hänger nog bara hos dom... Soft ska de bli iaf!

Nej nu vill Eddie leka kasta mus, så klart han ska få göra de:)

Jaså jag får inte klaga?;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback