Vad jobbigt vissa verkade haft det igår...

Oj kan man bli annat än lycklig när man vaknar av att solen strålar in i rummet? Nu ska jag inte ta ut nåt i förskott, vem vet hur de känns när jag går ut, men just nu känns vädret härligt! På med  solbrillorna idag.

Gårdagskvällen gick så bra så, fick Lollo så de va så trevligt. Stackarn hade redan jobbat hela dagen men fick jobba kväll också... Hände inte så mycket, ganska lite folk då. Hm ganska sent så kom de in lite småfulla människor, verkade som mycket var jobbigt för det var tjejer med sminket som runnit i hela ansiktet pga gråt, var domm som tvinga i sina kompisar kaffe för att nyktra till lite o sen hade vi killen som hällde läsken över sig för att tyckte de var roligt. När jag sa till honom att de faktiskt var ganska onödigt eftersom det var vi som fick städa efter honom så verkade han inte ens fattat att han hade cola i hela håret o ansiktet... Jaja det blev ju inte bråk iaf..

Sen mötes jag av en trevlig överraskning när jag kom hem :P

Var hur trött som helst när jag väl kom i säng, jobbigt att Eddie inte var det utan sprang omkring som en galning. Men när man väl lyckats ignorera honom så somna jag så gott o vakna i ottan. Men men bara o somna om...

Nu ska jag snart till US med Hanna, ingen oro folk. Ska bara följa med som stöd, o nej ni behöver inte oroa er för Hanna heller hon ska bara på en undersökning. Jag är bara med om hon behöver ta lugnande för att hon ska hitta hem sedan när det är klart:)

Nej ska man duscha nu så man kan ta sig ut i det som iaf verkar som fint väder...

Vet inte vad jag ska säga, tack o puss liksom :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback