Undrar hur jag blir...

Jaha, min lediga dag.. O vad gör jag? Jo jag ställer upp o jobbar... Så jag ringde till mamma o sköt fram vårt möte en halvtimme. Måste varit första gången jag ringer mamma en lördagsmprgon o undrar om vi inte kan träffas tidigare. Tror inte många uppmärksammat mina nya vanor. Jag går upp på morgonen o är jag ute på msn klockan 8 en morgon så är det inte för att jag inte gått o lagt mig än, utan tvärtom jag har redan sovit mina timmar.

Blev presentkort på Stadium, tror de blir bra. Kille, 12 år, gillar sport då borde ju de bli bra, eller vad tror ni?

Sen blev de jobb då, va ganska skoj.. jag körde push mest. Skummaste var nog när jag börja ösa olja emellan olika fritöser. Lugn bara lugn gott folk, en av fritöserna är trasiga och det var där jag öste ifrån. Så jag höll inte på o lekte med varm olja, jag lovar!

Efter jobbet var de bara o dra hem o fixa lite, hann ju inte med de jag skulle idag eftersom jag jobbade istället. Men men.. hinner jag nog med imorrn. Slappa framför lite hockey, tyvärr förlust då :(

På kvällen drog vi hem till Carro o Fritte. Känns skumt att de ska ha barn, alltså tänk er.. Ett helt nytt liv, en bebis liksom som kräver väldig mycket kärlek o omvårdnad. Hm, ganska bra att jag tänkt vänta med det där tror jag... Eller vad säger ni? Hm undrar om jag blir en bra mamma...

Skönt att vara hemma skapligt iaf, haft en trevlig kväll. Skoj o träffa "de gamla gänget". Men vilka diskussioner vi hade egentligen hahaha...

Men som sagt skönt att vara hemma skapligt, förlorar ju en timme sömn inatt o jag vill hinna med o plugga lite innan jag ska jobba imorrn igen...

Nu ska jag ta mig en macka!

Hoppas vi hörs.. är sugen på dig liksom ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback