Tyck inte synd om mig...

Söndag, helgen försvann snabbt!

Sov så gott o vakna som vanligt ganska tidigt, men jag kände att jag skulle få ta det lite lugnt innan dagens bestyr ska påbörjas. Så jag började med att ligga kvar i sängen, läsa Cosmo o äta exotisk yoghurtgodis, mums! Sedan förflyttade jag mig till soffan där jag kollade på filmen Stockholm Boogie, ganska rolig o gullig film. Ganska skön start på denna sommartid va?

Dagen ser ju inte lika härlig ut, ska sätta igång o plugga nu och om ett par timmar ska jag jobba. Iofs bara några timmar o jag ska städa övervåningen, men jag förlorar några pluggtimmar. Okej nu undrar ni om jag har något akut som ska pluggas till, nej inte direkt. Har inte deadline på första grejen förrän den 10 april. Men det är ett par andra grejer som jag äntligen ska ta tag i, har skjutit upp dem två år nu... Men just nu känner jag att jag måste lägga gamla saker bakom mig och fixa klart, innan jag kan ta tag i nya saker. Så jag har gett mig själv deadlines, o idag ska en sak vara klart. Blir jag inte det så får jag sitta i natt, mitt egna fel! Annat jag ska plugga är mer leta lite efter fakta tills imorgon, grupparbetet i sexkursen.

Oj, verkar som jag vill att alla ska tycka lite synd om mig som ska vara så "duktig" idag.. Inte alls, är ju jag själv som valt min dag :) O jag lovar, jag kommer softa en del också... Kanske ska köpa med mig nåt mums till ikväll, kommer vl plugga efter jobbet också o då kan de va lättare med lite mums till ;)

Hoppas kvällen igår var skoj:) Sugen på hus nu? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback