Tur att det är uppehåll!

Jag hade rätt, you can't get it both the same day!

Var riktigt trött igår, så innan halv ett sov jag som en gris. Hade tänkt läsa lite men palla inte utan sov så sött... Då hade jag redan hållt på o somna i soffan flera gånger. Vem kan ha smittat mig med en massa trötthet säg?!? ;)

Just nu sitter jag och är riktigt uttråkad, liksom har massa energi men vet inte vad jag ska göra av den! Varit så här sedan jag vaknade. Även denna morgon riktigt tidigt 5.20, funka inte för att gå upp så jag sov till 9.14 istället. Då hade jag sovit i många timmar, flera än vad jag är van vid...

Men nu sitter jag här då o är sååå uttråkad, ingen oro gott folk jag är fortfarande på sprudlande humör är ju just det. Vad ska jag göra av mitt humör? Finns det ingen som är på dåligt humör som jag kan komma o glädja? Har suttit o pluggat nu, men gett mig för idag. Orkar inte tänka mera.. O sen tycker jag att jag inte behöver plugga hela dagen eftersom jag ska jobba halva natten. Känns konstigt att köra skiftet, har liksom inte kört ett stängningsskift på väldigt länge. Aja det fixar väl jag. Hoppas bara att jag får nån skoj o jobba med, ryktet sa att jag hittills inte hade någon partner... Blir många timmar på gamla kära BK ikväll, ska ner o jobba på kontoret tänkte jag o så sedan jobba skiftet som börjar 16.30 till stängning vid midnatt. Fattar inte hur jag ska palla de om man tänker hur trött jag varit senaste dagarna. O som igår somna jag innan jag nog ens kommer vara hemma idag... Nej nu ska jag inte fundera på de, kommer ju va rik som ett troll i slutet av denna månad så mkt jag jobbat extra denna månad. Hm kan ju va trevligt haha

Tur att Lost har uppehåll ikväll, annars skulle jag ju inte kunnat jobba ju...

Nej duschen nästa o sen leta föda, är väldigt hungrig! O väldigt sugen på kycklingsallad så det ska intas idag...

Många dagars tystnad blir det nu... :( ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback