The silent treatment!

Oj då var det fredags natt då...

Dagens timmar försvann ganska snabbt, jobb jobb o så jobb! Usch blir så trött på folk, fattar inte att man kan vara så egoistisk ibland. Varför ska jag offra mig själv för någon som inte gör det för andra? Ibland blir det en principsak och så blev det idag...

När jag känner att diskussion med någon inte ger något, då skiter jag fullständigt i den.. Då ger jag hellre the silent treatment. För det ger mig inget och prata med den personen, pratar jag hellre med personer som ger mig nåt utbyte. Sista timmarna var dock väldigt trevliga. :P

Efter jobbet kom en glad Hanna. (Tyvärr hade Mia fått andra planer så hon kunde inte, men men.. det bli flera såna här kvällar:) )Skoj o se henne o jag hade verkligen sett fram emot denna kväll. Vi gick direkt till Kikkobar och köpte med oss sushi. Sen gick vi till Ica o köpte blåbärspaj o cola :P Mums vilken kvällsmat det blev. Vi hade inga direkt planer utan tvn stod i fokus. Legally blond. Riktigt skön film tycker jag.. hehe go blonds!

Känner mig avslappnad...

Tänker nåt på mig? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback