Synd ju! Vill ha båda :P

Idag fick man då en härlig överraskning, återbäring.. Fick 71 kronor, riktigt mysigt :D:D:D Sen vart jag då tyvärr inte miljonär men jag vann iaf 50 kronor. Jaha så idag har jag ingen tur i kärlek eller? Synd isf...

Haft en härlig dag, Hanna o jag gick o luncha på Åhléns. Mums vad god woken är där, rekommenderas verkligen. Sen kom ju då dagens suck. Vad hittar jag i kylen, jo påskmust! Blev sugen på must (kan tilläggas att jag inte är ett stort mustfan), men tyvär jag kan inte dricka påskmust så här tidigt, Emot mina principer. Jag vet Hanna, det är samma must bara olika etiketter men det känns fel. Vill liksom inte stödja denna handeshysteri att man ska köpa grejer så långt i förväg. Aja blev päronsoda istället :P

 Sen åkte vi ut till Tornby. Köpte lite grejer, men ganska många såna där nödvändiga saker som strumpor, deo, trosor, schampo, glödlampor, batterier o så vidare. Lagom skoj, men samtidigt nödvändigt.

O idag åt jag faktiskt min första semla, har bara ätit några tuggor tidigare iår. Men idag åt jag en.. Iofs efter en tugga insåg jag att jag borde tagit en delictoboll istället. Var vaniljkrämen som va godast iaf :) Nu tänker ni, men om hon nu är emot saker innan varför äta nåt så längt efteråt.. Jaa ni, har jag inget riktigt svar på. Då har liksom hysterin lagt sig, så vi får väl se vilken månad jag kommer äta våfflor. För de gjorde jag inte i helgen :D

På kvällen var jag då på Åhlénskvällen, o jo jag åt tacobuffé. Så jag har ätit på Åhléns två gånger bara idag hehe.. Men finns ju söta kockar o kolla på ju ;) Skoj att även Lina hängde på. Hon är så härlig!!! Köpte inte så mycket ögonskugga, bok och en tröja... Hm väldigt mkt jag shoppat idag för att inte vara ett shoppingfan :)

Sen måste jag ju kommentera par med dåliga sexliv, iaf de man ser i sex inspectors.. Hm kommunicera? Ganska viktigt tycker iaf jag... hur ska man annars få reda på vad som funkar? Man ska väl inte vara så rädd att göra fel hela tiden!

Vilket steg är det svåraste? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback