Stolt över mig själv!

Känns som en sån där effektiv dag, jag har hunnit med en massa. Kändes som jag va uppe med tuppen, halv åtta. Fixa mig iordning, fixa de sista inför seminariet o så drog jag ner mot jobbet. Fick efter lite krångel ut mina artiklar. Usch vad jag avskyr skrivare, förstår mig faktiskt inte på dessa hemska varelser! Tro faktiskt de har nåt emot just mig o gillar att jävlas... När jag fick ut sidorna så åkte jag till campus, kom fram en halvtimme innan jag börja så jag hann äta en macka till frukost o skumma igenom artiklarna igen. Seminariet var ju då flummigare än vanligt :D

Efter den var slut så var det bara att bege sig till jobbet o jobba där, stanna kvar o hängde på kontoret lite sen.. Skönt att få de gjort liksom...

Nu sitter jag här o funderar på vad jag ska äta till kvällsmat, valet ligger mellan fiskgratäng och pannkakor. Blir nog pannkisar faktiskt :P

Sitter o funderar lite på att engagera mig i nåt... Typ bli medlem och lära mig nya saker.

Åh idag eller rättare sagt hela denna vecka känner jag mig väldigt stolt över mig själv, känner att jag utnyttjat tiden, fått saker gjorda! Inte bara slappat igenom mig dagarna, verkar som jag kommer vara i skolan varje dag denna vecka. Men jag känner att jag vill de också, hade jag inte åkt till campus på fredag så hade jag nog gått till bibblan iaf och suttit o pluggat en stund. Hm vad har hänt med mig?

Längtar till måndag,ska bli så skoj. Träffa Micke o Bengan o så konserten. Sen ska de bli så skoj att träffa syrran också, är alltid så soft att vara där. Synd att de blir en sån kort visit bara, men bättre de än inget..

Har du funderat mera på de? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback