Städa, F1, promenera, tvätta, LOST = my day!

Idag känns allt lite bättre.. Är på ett grymt fixar-humör. O det är väldigt bra eftersom jag måste städa o sånt lite innan mamma ska komma o hänga hos mig måndag-tisdag. Så idag ska det tvättas, bytas lakan, diska, handla o städa i allmänhet. Sen ska det självklart ses lite lost, sista avsnitten måste ju hinnas ses :P

Men för att inte bli för soffpotatiga så ska Sanna o jag ta en långpromenad, strosa runt lite runt omkring i stan eller vad de kan bli. Kollar man ut så verkar vädret väldigt skönt! Åh jag älskar ju solglasögon, men de kanske är för tidigt att ha på sig?!?

O sen börjar formel 1 idag, måste kikas på! Nu sänds den ju på trean med aschberg, jag gillar honom.. Men vad ska Carolina Gynning göra där? Aja, bilarna o racet jag är intresserad av!

Ne nu ska jag ner till tvättstugan, ska tom tvätta badrumsmattan :P

Nu måste jag lägga i en högre växel, Sanna is on her way!

Hoppas gårdagskvällen var soft... o alla blondiner fick sig sitt.. hm eller inte.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback