Snart är det fredag :)

Vakna tidigt imorse av att jag drömde.. Om dig Hanna. Fast du hade riktigt konstiga funderingar. Var meningen att vi skulle åka till Maxi men sen kunde vi inte de. Du hade fått reda på en grej, vilket betydde att en sak skulle förvinna så du var tvungen o gå hem o göra den saken massa nu.. Hehe, jobbigt om det skulle vara så i verkligheten! Plugga inte ihjäl dig gumman :)

Somnade om sen o vaknade vi nio istället, mer lagom tyckte jag... Nu sitter jag här o funderar på vad jag ska göra. Hade väl tänkt o plugga lite, frågan e bara om jag ska va kvar hemma eller gå iväg nånstans. Tror jag blir kvar hemma, ska bara läsa i en bok hade jag tänkt så...

Sen ikväll så är de Lost Lost Lost!! Jag vet att jag borde ställa upp o jobba, men jag har sett fram emot den här kvällen hur länge som helst... Sorry jag måste säga nej.... Vill liksom inte... Gaaah hatar att bli tjatad på när jag inte vill! Känner mig så skyldig...

Snart ska jag äta fisk, det ska bli mums.. O Sanna vad sägs som pannkakor ikväll? Hehe jag e inne i nån pannkaksfanatisk period! Fast fisken får nog vänta lite Eddie kom precis o kura ihop sig på mitt bröst.. Kan inte väcka honom nu ju...

Känns som tiden står still, o jag måste hitta på grejer för att roa mig... Samtigt känns det som tiden bara flyger iväg o snart är de helg :)

Hoppas du har det bra där i väst... Saknar dig litegrann...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback