Ska unna mig sushi!

Jag märker nu att sista veckans långa dagar och ständiga "mycket att göra"-tänkandet har gjort mig väldigt trött. Igår höll jag på attt somna redan runt 21 men höll mig vaken till halv 1 ungefär. Då däcka jag totalt. Vaknade nån timme senare av att Eddie va uppe o lekte, hittade en boll till honom så  han kunde busa med den istället för med mig. Somnade om...

Vaknade som vanligt vid åtta men bestämde mig för att få sova en stund till, en så kallad sovmorgon. Tror ni mina sovmorgnar ser ut som förr? Nej. Nu är att sova till halv 10 en riktig sovmorgon, som för de flesta andra. Sen låg jag och drog mig en stund och läste lite. Hanna ringde och vi bestämde att vi skulle vara hos mig ikväll. Eftersom jag jobbar till 19 så kände jag att jag ville veta om det innan..

Ska ju då iväg o jobba om en timme, tills 19. Valt det själv, skulle slutat 15.30 men sa att jag kunde jobba Namans skift på slutet. Hoppas det blir en skön dag, vet att de är grymma personer där idag så det blir nog skoj :P

Efter jobbet kommer då Hanna och Mia. Jag bestämde mig nu på morgonen att jag skulle unna mig sushi ikväll. Känns bra för då har jag nåt o se fram emot. En soft kväll, vi ska bara kolla på nån film o sitta o snacka typ. Passar min trötthet väldigt bra :)

Idag har man fått pengar, mycket skönt! Kan jag gå och handla lite, mina kära rågflingor har nämnligen tagit slut så idag får de bli havregrynsgröt. Gott men inte som råggröt.

Ne nu ska jag ta ett varv med dammsugaren...

Jag märker hur du mår.... Känner dig ganska väl vid detta laget serru;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback