Ska man byta?

Dagen har verkligen gått upp o ner..

Var verkligen hemskt o vakna idag, var så varmt o skönt i min säng. Sen att Eddie tyckte jag var tråkig o ville få upp mig var en annan sak. Skulle ju börja skolan kl 10 så jag var väl upp vid halv nio iaf, skapligt tidigt för o vara mig. Brukar väl vakna vid 9-9.30 tror jag...

Bussarna var inte på min sida idag, blir helt knäpp på dom. Saken är att de går 35 från resecentrum, men brukar vara vid mig vid 47 på måndagar ungefär, eller senare. Idag gick jag så jag skulle vara där ungefär 40-45, självklart har bussen gått snabbt o går så jag ser den innan jag hunnit fram. Aja inte hela världen för nästa buss kommer jag precis, men jag orkar inte stå o vänta så jag börjar promenera mot universitetet. När jag kommit en bit så ser jag att bussen ska komma nån minut senare så jag väntar vid en hållplats, självklart är denna buss sen tio minuter typ, så jag kommer försent. Hehe iofs är denna klass gansak lugn att komma sen till, säger man anledningen så får man en bekymrad blick o en kommentar om hur dåligt bussarna går = man själv har inte gjort något fel :D

Idag skulle vi börja med en grupparbete om ett case. Jag hamna med de två mupparna, mycket bra tyckte jag. Helsköna grabbar o vi hade riktigt skoj när vi satt o planera. Caset går ut på att vi ska lägga upp ett möte med en styrelse o berätta hur man ska informera folk (o vilka ska informeras) om att Sverieg nu fått ett fall med galna ko-sjukan. Soft måste jag säga. Denna klass är verkligen soft, lärarna gör allt åt en. Jag menar sällan man får lektionstid o bokade datasalar med gratis utskrift för att hålla på med ett grupparbete. Vi hade lektionstid mellan 10-16, men min grupp drog vid 13 typ. Såg jag drog hem, missa såklart bussen med 2  minuter. Då orka jag inte med bussar längre, utan gick in till stan. Drog till banken, eller bankerna.. Gaaah vad man får vänta!!!

Hm sitter o funderar på om man ska byta bank, vad finns det för fördelar med olika banker? O varför väljer man nån utav dom?!?

Softa hemma, plugga lite o så.. Var så trött att jag var tvungen att ta en siesta, förstår inte är så trött...

Sen var det träningsdags, kändes inte alls bra :( Mådde illa sista halvan av passet o under stretchen trodde jag verkligen jag skulle spy... Men jag fixa de:)

Nu sitter jag o äter broccoligatäng, så mumsigt! Läste nyss i corren om en väskryckning på Mörnersgatan strax efter kl 18, hehe på den gatan gick jag typ fem minuter i 18...

Menar du allt du säger? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback