Ska börja följa den nu!

Aah lördag! Trevlig dag, får man äta godis... Ska jag nog göra! Fast först ska jag jobba en massa.

Istället för en soft tid 11-15 så blir det 11-19, iofs var det jag själv som erbjöd mig så det är lugnt. Har inte så mkt planerat idag så då kan jag jobba, jag gjorde Jimmy glad :) Ikväll ska jag nog ha en Linda kväll, äta godis (om jag nu är sugen på det ikväll) o kolla på tv. Har ju fixat Lost boxen första säsongen, sen har  jag att jag kan få alla avsnitt som visats i USA. Fast jag tror jag nöjer mig med dom som visats i Sverige för sen kan jag börja följa den på TV. Folk förstår inte att jag inte följer mer på TV, de flesta jag känner har iaf 3-4 grejer som de följer.

Men nu ska jag duscha, har faktiskt lampa där. Kände att det var ohållbart att inte ha nån i badrummet, upptäckte dock att alla mina glödlampor var slut så jag tog den från porrlampan i stora rummet (röd ristaklampa).

Ha en bra dag o på återseende :)

Do you miss me? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback