Saaaanna kooooom hiiiit!

Hehe, jag har blivit Lostfanatisk! Vaknade vid tio imorse med en tanke, jag vill kolla på Lost. Har gått så långt att jag ska skita i träningen för att se på Lost istället. Sanna jobbar ju tyvärr 16-20.30 så då hinner man ju inte se några :( Men då kan jag dra hem till mamma o käka o umgås lite..

Skickade ett mess till Sanna så fort jag vaknade med budskapet, KOM HIT NU! :) Så hon är på väg nu o då ska vi iaf hinna se nåt avsnitt.

Sen har jag en liten fundering, när jag berättat dett för mina vänner jag jag fått skumma blickar... Var i fredags när jag var på väg till bussen för att åka till Hanna. Kom fram till hur roligt sån där korrekt engelska låter. Såna som man alltid fick höra på banden under hörförståelsen o som hörs i typhögtalare. Svensk variant på sån är till exempel när de på bussen läser upp hållplatserna, men men back to the story. Jag gick där och hade sådana meningar på hjärnan till exempel Don't touch my pony, Please press the red button och You are number... FIVE.. in line, please hold. Men för att verkligen få effekt på de så gick jag o sa dessa meningar högt o ganska ljudligt. För att de skulle bli ännu roligare för mig så överdrev jag ju en del... Detta tycker mina kompisar är underligt, att man frivilligt går Drottninggatan ner o halvskriker konstiga meningar på korrekt engelska :D Jag hade jätteskoj o det är ju huvudsaken tycker jag! Är ju inte första gången jag "gör bort mig" på Drottninggatan, kommer ihåg förra sommarens incident som igår. De flesta hade nog skämts, jag bara garvar :D:D:D

*smile*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback