Runkbullenkväll!

Gah har haft ont i huvet hela dagen idag! Nu känns det lite bättre, efter lite värktabletter iofs...

Dagen har gått i ett idag.. Börja vid 11 med grupparbete då. Vår grupp ska ju fundera över hur man ska informera allmänheten, hur ska man låta infon gå ut. Vi ska göra lite olika typer av folders o är snart klara med dem, så det är soft. Efter de satte jag mig i HumSam lite (bibblan på universitetet, eller en utav dom). Innan jag skulle på mötet så mötte jag Sanna o Alex på Myrorna. De kolla lite 80-tals kläder... För nu är datumet bestämt :P Måste börja fundera ut vad jag ska ha på mig...

På jobbet var de som vanligt, fixade på kontoret o så hade vi möte. Måste kolla upp vad Susanne o jag ska ha för "blus" som Kostas säger.. Måste tyvärr vara i samma  nyans som killarnaes skjorta o jag har ju inga ljusa bhar, hm jobbigt allt blev!

Sen var jag hemma en snabbis, mest för att skriva i blanketterna till sommarkurser. Ska lära mig lite data i sommar tänkte jag. Hm du vet vad du lovat va? Fixar jag de inte är du min privata lärare;) Sen träffa jag mamma en snabbis på stan, mest för att köpa ett kort till syrran som fyller år imorrn. Grattis i förskott!

Sen drog jag till Fredrik o Runkbullen. Hade två ärenden. Första var att få säsong 2 av Lost överförda till min dator, så imorrn Sanna är de Lost kväll igen! Andra anledningen var att kolla på matchen Luleå-LHC, gött med en vinst :P Hehe sen blev min dator lite kidnappad av skojiga grabbar, haha viken humor ni har :D

Väl hemma plugga jag lite. Intressanta böcker jag har just nu att läsa. De har titlar som Porrens profitörer, Erotikens ideologi o Porr... Hehe låter intressant?;) Duktig jag  varit ikväll som plugga o haft mig!

Imorrn e jag helledig från föreläsningar o sånt. Funderar ändå om jag ska åka till campus för att sitta o plugga lite. Får se hur de känns imorrn... Sen på kvällen är det då Lost igen :P Sanna vad sägs om pannkakor till de? Hm eller varma mackor?? Aja de fixar sig nog..

Ne nu ska jag nog krypa till kojs.. Lite tröttis!

Hoppas du har de skoj, saknar mig?♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback