Prova den, jag gilla den!

Var skoj att jobba idag, tiden gick fort! Stod inne i köket hela dagen så jag har ingen aning om om gästerna var trevliga eller dumma i huvet, men åt de gjorde dom. Vi har ju fått en ny kampanjeburgare, Piñata tror jag den heter. Smakade den efter mitt pass o den var riktigt god faktiskt. Brukar vara ganska skepitiskt till nya saker, tycker en hederlig gammal whopper (dock lite Lindaspecial över den..) är den godaste! Men denna var mumsmums, var lite skeptisk till att ha nachochips på en burgare, men de funka. Sen att jag tog bort feffisarna (sorry Jimmy men me not like!), o lite stark var den... Hehe men jag e ju ganska känslig för sånt:D Rekommenderas iallafall!
Sen är det ju alltid trevligt att jobba många timmar med BARA latinomusik, för det är sånt man kan höra på BK för tillfället. Så länge kampanjen håller på o resturangen har så fina dekorationer... hehe:)

Men nu lämnar vi BK tycker jag... Eller iofs så fortsatte min eftermiddag i BKs fotspår. Gick omkring på stan för att leta blus. Japp ni läste rätt, jag leta blus! Njae så konstigt är det inte, vi blå skjortor ska ju leta nya kläder så jag letade efter en benvit sak som Susanne o jag ska kunna ha på oss. Kostas bestämde ju att de skulle gå i benvit, vilken enligt oss andra e ganska dumt eftersom vi jobbar på en restaurang o då även i köket.. Vi tyckte grått va bättre.. men men..
Frågan är om Susanne hittat nåt för de va inte lätt.. Är inte jätteinne med benvita blusar insåg jag :D

Nej nu har jag inte tid att sitta här, måste hinna ta en snabbdusch innan jag ska iväg till Cloetta Center för lite hockey. Vore inte dumt med en vinst... Tråkigt att Brynäs har åkt ut, gick snabbt hehe...

Jaha o vad får jag för present från din resa då? :P ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback