Porrtårta!

Home again!

Helt okej kväll, men jag måste säga att jag trivs bäst i gympadojjor! Ibland kan jag känna mig ganska okvinnlig, typ genom att jag föredrar gympaskor, inte har extremtajta jeans utan gillar lite baggy, inte är nåt stort fan av handväskor (har det bara när jag går ut typ) o så vidare.. Fast samtidigt är det tecken på okvinnlighet? Ne jag vet inte.. Tror inte många skulle kalla mig okvinnlig, eller? Fast egentligen, måste man vara kvinnlig eller manlig? Jag föredrar att vara mänsklig!

Trevligt hos Hanna, tror hon gilla presenten. Skulle jag gjort iaf om jag fick den :D Vi fick tårta, mycket mumsiga. Jag käka ju mest av den med bara hallon, vet att jag har en konstig syn på när jag kan äta blåbär.. men men.. För en gång skull (hm hur låter det där då?!?) var det inte jag som kläckte att den med bara hallon såg ut som en porrtårta då. Var nämnligen Mia. Sorry Mia, men såna härliga kommentarer måste få hamna i denna eminenta blogg :)

Var nere på Platens en sväng, lite dåligt på häng! Skärpning ;) Dansa mest, kändes som all alkohol hade runnit ur mig totalt. Helt okej musik, men jag störde mig lite på mixningen ibland. Kändes ibland som om låtarna blev så långa o att man körde hela sen börja nästa!

Ne man kanske skulle dra sig i säng. Finns väl inget o stanna uppe för :) Ska jobba en del imorrn, lova att ta Jimmys halva skift. Så jag slutar 19 istället för 15. Gör mig inte så mkt, inte mkt planerat imorrn iaf... Har fått tag på Lost, så jag ska nog se en del på den tror jag.. Hoppas jag vågar det denna gång, kommer ju ihåg varför jag inte börja serien från början...

Morgondagens TO DO, boka tågbiljetter!

Okej, nu vet du... Jag saknar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback