Onödig lista insåg jag nu i efterhand!

Idag är en dag som det ska fixas en del, får passa på när jag är lite ledig och almanackan  blänker tom. Gör som på jobbet o skriver en TO DO-lista, kommer säkert ändras för jag kommer på andra saker som kan göras istället, men lets give it a try!

* Dammsuga
* Sortera tvätt
* Boka tvättid
* Diska
* Jobba i kväll
* Hitta min hårborste
* Köpa frimärke o posta ett brev
* Kolla upp sommarkurser
* Gå till Forex o växla in min födelsedagspeng
* Hämta ut min biljett

Hm finns nog en del saker till jag kan behöva göra, men jag insåg redan när jag börja skriva min TO DO listan hur lite jag tycker om sådana där listor. Iaf när man skriver dom som kom ihåg lapp, funkar inte på mig... :D

Jag drömde om dig o vaknade glad... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback