Nu är det slut...

Haha nej du "Gud" jag tror inte på dig.. Tror nämnligen inte att du skulle skrika Porrmormor Gud. Därför tror jag fortfarande att det var Sanna som var ute och rumlade lite inatt;)

Dagen blev lång, men jag känner att jag gör nåt. Går liksom inte bara runt och driver, jag presterar nåt. Det känns bra. Åkte ju då till skolan imorse, tog 213 vilket betydde att jag fick gå en bit. Var iofs ganska skönt, men jag gillar inte att gå om jag känner mig stressad om att komma i tid. Föreläsningen gav mig inte mycket, efter att ha läst 10 poäng metod o forskning innan så ger inte en föreläsning om referens o uppsatsskrivning. Gruppen kom fram till att eftermiddagen skulle bli onödig eftersom det var handledning i grupp o ingen kommit så pass långt i sina arbeten :)

Jag åkte ner till stan på en gång och jobbade till 19. Lång dag, men helt okej... Lite trött måste jag säga att jag var. Men kanske ganska förståligt efter för få timmars sömn. Skönt att dagen var lugn, fastän jag fick börja dagen med att gå runt i en extremt ful keps. Blä! Varför kan jag också få gå omkring o vara snygg på jobbet???

Efter jobbet fick jag först i uppdrag att inhandla saltlakrits åt Jimmy, han hade riktig craving tydligen hehe. Sen när jag väl kom hem så kom Sanna, klart att hon lyckas pricka in ankomsten precis när jag stod i duschen. Så hon fick snällt ta att jag öppna i handduk... Usch, min trappuppgång luktar verkligen äcklig. Eftersom vi inte har nåt sopnedkast utan man slänger soppåsarna nere i sopprummet på baksidan så låter många sina sopor stå i trapphuset innan de ska gå hemifrån nästa gång = ibland luktar de apa där! BLÄ!

Sanna o jag skulle se de sista avsnitten av Lost, så nu är det gjort. Känns väldigt jobbigt att man nu ska sitta o vänta en vecka innan man får reda på nåt nytt. Och då när man väl får se ett avsnitt så är det just bara ETT avsnitt. Vi är ju vana vid att se minst 3-4 när vi kollar... Lite ångest:)

Sen tyckte Sanna att vi skulle kolla på Saw, vi kollade en kvart typ sen kände jag att jag inte alls ville se den idag. Var alldeles för seg och inte förberett mig tillräckligt för läskig film. Så vi ska se den en annan dag istället...

Usch vad jag är trött! Skulle vara skönt att bara få ha sovmorgon och inte behöva springa iväg på en massa... Hm tisdag nästa vecka kan nog bli sån. Eller rättare sagt den 10e april, för då är första arbetet inlämnat och det andra är ett tag kvar... Men just nu känner jag att jag är inne i ett flow o får mycket gjort. Är faktiskt stolt över mig själv! Samtidigt så är jag glad och känner mig uppåt, så hoppas de håller i sig.

Kom inte försent idag tack... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback