Ni får bjuda in er själva ;)

Onsdag redan...

Veckan har gått snabbt fram tills nu eftersom jag vart borta. Igår fick jag ju inbjudan av Sanna att komma på middag, så grymt gott var det! Så krångligt verkade det inte, borde jag fixa. Fast jag kan ju säga att jag kommer inte göra det bara åt mig så isf får nån bjuda in sig på middag och vilja att vi äter de :D

Satt o softa hos dom o diskuterade porr o prostitution. Är en riktigt klurig nöt o knäcka! Usch vad jag kommer sakna Sanna när hon flyttar... Min k2 så man spontanträffar för en kebab eller blir inbjuden på kvällsmat o soft i tvn. Lost kommer för alltid vara min o Sannas grej, får ha Lost som ett tllfälle när jag tänker på dig en stund o saknar dig lite extra mycket :P

Hemma gjorde jag inte så mycket, röjde med Eddie. Han verkar digga mina sittpuffar väldigt bra, ligger ofta på dom o sover  o så..

Nu ska jag snart till campus o träffa min grupp i info-kursen, vi ska skriva om lite galna ko-sjukan är de tänkt. Innan de ska jag göra mig några pannkakor, låter väl som en utmärkt brunch! Sen ska jag ge mig ut i den bortsprungna våren. Senaste är ju att de ska bli mildare ett par dagar men sen tillbaka som det är, o så kommer de vara fram till mitten av april typ...

Sen är det möte på jobbet som gäller, lite träning, måste förbi Lina o vattna blommor o så ikväll, då ska jag till Runkbullen. Kolla på hockey med grabsen o sen få lite lostavsnitt :P Så imorrn Sanna, blir det Lostkväll igen, vad säger du?

Usch, jag vet att jag reagerar dumt.. men du verkar ta det bra :) Hoppas du får de bra, på golvet i en gympasal;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback