Nejnej, nu tolka ni det fel!

Jag läste precis om den gamla klassikern Rubiks kuben. Den skulle tydligen vara på väg att bli innen igen, o jo jag tror också de.. För härom dagen på bussen satt en kille o pyssla med en sån. Måste säga att de är väl schysst bussunderhållning, istället för att sitta o lyssna på musik som jag brukar göra!

Dagen har flytit på annars, ganska lik gårdagen måste jag säga. Åkte till campus lite tidigare än vad jag behövde och lånade lite böcker på bibblan. Fick reda på att mitt LiU-kort inte funka att låna på eftersom streckkoden satt fel. Underbart tyckte jag eftersom jag tycker jag ser hemsk ut på mitt kort. Nu vet jag att ni tänker att "jaja det säger alla", men jag vet inte vad jag fått på för skum min på bilden :D

Föreläsningen idag var skaplig, kan inte säga att jag lärde mig så mycket. Skulle vara de då vem det är som har designat gubbarna som finns på toadörrarna o nödutgångsskyltarna då... Drog därifrån tidigare för att hinna till jobbet. Riktigt soft idag, ägnade större delen av passet åt att dumma mig med Gustaf. Höll på o hälla skumma grejer (typ ketchup, salt, peppar) i hans oboy... Undrar om han märkte de sista jag gjorde innan jag gick, hällde drizzlesås i den... Måste jag kolla upp ikväll. Tyvärr har jag världens sämsta pokerfejs, så det enda som han faktiskt druckit utan att vetat att nåt är skumt var när jag hällt ketchup i första gången...

Efter jobbet träffa jag Lina o fixa Sannas födelsedagspresent, vi hade avsatt en timme vi hitta den på 10 minuter typ. Så jag hann med mina andra ärenden också, Systemet (blir billigt vin ikväll pank som man är), Apoteket (ärende åt Kashal) o så.. Sen träffa jag Kashal o vi drog o sola, vet faktiskt inte om de syns nån skillnad på mig, tycker inte jag.. men men:)

Nu sitter jag här med en drink i handen faktiskt, vart så sugen bara... Ska hem till Kashal om en o en halv timme, så hon kan fixa mitt hår. Är inte så mycket som ska göras innan, duscha o sminka mig typ. Sitter o funderar på om jag ska städa lite om nån ska sova här. Nej nej nej, jag menar inte att jag ska släpa med mig nån hem.... Men nån blir alltid lite för full o undrar om dom kan sussa här, de jag mena!

Ska bli trevligt ikväll, är grymt hungrig bara. Men jag vill inte vara mätt när jag kommer till BBQ ju! Hm kanske får ta nån macka eller nåt, dumt att dricka nån alkohol på tom mage :D

Nej nu ska jag duscha så jag hinner...

Hur skulle du reagera om jag gav ett ultimatum? ♥

Kommentarer
Postat av: Stargazer

Hoppas du får kul ikväll..jag sover nog när du kommer hem. Men vi får prata i morgon... :()

2006-03-09 @ 23:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback