Ne vägrar fredagar!

Brrr kallt, mina ben är lite frusna. Promenaden från Cloetta center var lite kylig :P Riktigt rolig match, vi vann ju tyvärr inte men det var mycket fart i den o en o annan utvisningsminut. Hehe I like it rough;)

Dagens förklaring:
Jag som förklarar varför introt innan spelarna kom in på rinken var så lång. Lät ungefär såhär "ja men det är ju bara för att tillfredställa alla tjejer i publiken, är ju allmänt känt att vi gillar långa för-spel"

Missar ju tyvärr kvarten nästa måndag, ska ju till huvudstaden då. Blir skoj, min tripp är helt uppbokad dock. När jag kommer dit ska jag nog träffa Micke o fika lite, sen hem till syrran o käka kvällsmat o sen träffa Bengan o gå på konserten, sen hem o sussa hos syrran är det tänkt. Hoppas nu Sis är ledig på tisdagen så vi kan hänga lite.. Sen är det back to Linkan som gäller.

Dagen gick fort, Sexkursen o sen hockey. Klart vår kära klassis kläckte nåt smart idag också, men har insett att de bara är ba för då har E o jag nåt o prata om på bussen hem ;)

Chefen ringde idag, personalfesten är flyttad till torsdag är väl lugnt. O sen berätta han att vi ska stänga kl 24 även på torsdagar, detta innebär att min tid på torsdagar förvinner. Förslaget var att jag skulle jobba samma tid på fredagar, men jag sa blankt nej! Jag vill inte jobba 16.30-20 varje fredag... Man får hita en annan tid för mig för jag vill inte looosa mina 3,5 timmer per vecka. Aja får väl fixa sig när jag snackat igenom de med honom, han är ju världens största optimist o hans favvofras är "Det e lugnt o de fixar sig..." Har fått timmarna denna vecka så nu e jag nöjd.

Oj jag har fuskat lite, skäms lite.. Ni har gett mig lite hintar men ville inte säga sanningen, utan att jag skulle vänta o se.. Jag råkade se vilka som dör... Men gaah vad ska jag göra, vill ju kolla men lovat Sanna att vänta...

Tänker du på mig nån gång? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback