Många timmar Lost idag...

Dagen fick konstig rytm idag, Sanna kom strax efter två. Hon fick börja o kolla på när jag städa lite o sen drog vi ner till stan... Gick förbi jobbet lite o kolla på lite nya kläder som vi blå skjortor ska ha. Än så länge är de bara bestämt vad killarna ska ha, men det är meningen att vi tjejer ska ha nåt liknande. Ska bli intressant o försöka hitta de, jag o skjortor gå rju inte hand i hand. Den jag har nu är ju herrmodell så den sitter väl inte så snyggt på mig egentligen... Framhäver inte mina bästa sidor iaf :D

Efter de gick vi till McD, tyckte jag förtjänade mycket pommes o cola eftersom jag faktiskt var lite bakis... O inte ätit nåt sen pizzabiten jag fick av Jimmy mitt i natten. Drog hem till mig o så var det äntligen dags för Lost igen. Klockan var då 16 o vi tog första pausen vid halv åtta för att gå ner till ICA för att köpa bananer och choklad som vi kunde mumsa på. Andra pausen blev vid halv elva då vi softkolla lite på Big Brother istället och snacka... Hehe finns alltid grejer att älta ;)

Vi har idag kollat på 8 avsnitt tror jag, är i alla fall på avsnitt 19... Vi kände att vi inte skulle sätta på nåt mer avsnitt för då fanns risken att vi inte kunde stänga av igen. Så vi gav upp för dagen. Men senast söndag är de dags igen...

Känns lite jobbigt att närma sig slutet av säsong ett faktiskt, iofs har vi en del avsnitt på säsong två som vi inte sett... Men sen så? Måste jag som alla andra sitta o vänta en hel vecka på ett nytt avsnitt? Jobbigt! För det händer så mycket som man vill få reda på o jobbigt att behöva vänta så länge. Iofs så tycker jag att det dyker upp mer frågor än svar i denna serie!

Hm ska nog sova snart, fick inte så många timmar sömn inatt... Fast jag somna verkligen när jag la huvet på kudden. Jobba en massa imorrn, min lediga helg... men men är väl trevligt i slutet av månaden kan jag tänka mig! På kvällen ska jag hem till Sanna o Jonathan en sväng på födelsedagsfest , men jag ska nog inte ut.. Får se, men just nu känns det inte som de.

Eddie ligger o sover på mitt bröst, ska jag ta det som ett tecken att det är dags o sova? Ja kanske de...

Så va kan du göra för att komma upp i samma snällhet som mig nu då ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback