Lycklig!

Åh allt bara känns så bra just nu!

Jag har koll på mitt liv, jag vet saker jag inte visst förut. Jag är bättre på att ta ansvar...

Idag bestämde jag mig för att ta helt ledigt, skicka ett mess till Hanna inatt där jag undra om inte hon ville rymma iväg o göra nåt idag. Visste redan igår att även hon skulle ta dagen ledigt idag...

Så hon ringde imorse o är på väg hit nu, vi ska ner på stan o luncha o sen dra iväg till Tornby. Ska bli så skönt att bara få släppa skolan för en dag o ha lite skoj. Har inga riktiga planer bara få lite miljöombyte från böckerna:)

Ikväll ska jag träffa mamma o gå på Åhlénskväll. Hm jaa ni, vad ska jag göra där? Inte en susning de heller, förutom en ev tacobuffé...

Jag hoppas verkligen att alla andra känner att livet känns bra just nu o att ni har kontroll över det! För den känslan jag har just nu skulle jag vilja smitta alla med. Man vill liksom skrika över hela världen JIPPI!!

En jobbiga i livet för tillfället är att jag vaknar så tidigt på morgonen, imorse vakna jag första gången 6.20, men nej kan inte gå upp då så jag somna om, andra gången 7.45, men nej kan inte gå upp då.. Så jag sov till 9.05 :)

Jag är glad, o du är en del i den glädjen...

Ps funderar på om jag ska tatuera mig igen, nåt förslag?

Ps2 Inatt drömde jag massa igen, jag var med barn. Fick en son!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback