Lostnarkoman

Okej jag erkänner, Lost har blivit som en drog för mig o även Sanna. Efter att suttit o kollat på avsnitt i timmar så stängde jag av  dvdn. Var med ångest, Sanna satt o tyckte ett till ett till... Var faktiskt så vi satt redan vid kl 23 typ, ett till bara ett till... Båda insåg att vi skippat andra saker för att se Lost! Scary ju när första tanken när jag vakna var: Jag vill se på Lost! Jag var tvungen att verkligen ta all min energi för att stänga av för dagen, är ju lite jobbig eftersom Sanna åker till Gbg imorrn så vi kan inte fortsätta förrän tyo tidigast torsdag! Kommer få allvarlig abstinens, så jag hoppas alla mina vänner att ni finns där för mig :P

In i det sista när Sanna skulle dra så var det om vi skulle se ett till... men insåg att vi skulle aldrig vilja stänga av då heller.. Vi är Lostnarkomaner, bara o inse!

När Sanna kom hem så börja vår msn-konversation så här:

*Lindeli* säger:hehe sanna du ska inte komma tillbaka på lite lost
sanna säger:jooo
sanna säger:vill du?
sanna säger:=)
*Lindeli* säger: hehe egentligen jaaaaa
sanna säger:men du är den enda med förnuft

Är lite scary när vi avslutar lostkonversationen med att Sanna säger detta:
sanna säger:aa...vem behöver män när det finns lost

Oj oj säger jag bara! Sanna vad är det som händer med oss? Vi är på avsnitt 11 just nu! O vi har bara kollat i två dagar...

Annars har jag haft en bra dag (inte för att Lostdagen inte varit bra..), när Sanna va o jobba gick jag hem till mamma för att äta. Mums nån kyckling (vem blev förvånad?!?) o hasselnötsglass till efterrätt, my favorite!
Annars har jag knappt gjort nåt idag..

Veckan ser helt okej ut, imorrn är en sån dag när man går från en sak till en annan, skola först o sen hockey.... har mycket skola denna vecka, går fyra av fem dagar :O

Nej nu kanske man skulle sova, men Sanna cooooooome hoooooome sooooooon :P

More and more för varje dag... Trodde jag fick reda på en grej idag, men det verkade inte som de :( ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback