Lost o godis = najs kväll!

Åhh, nu har jag sett fyra avsnitt av Lost, första discen... O jag gillar den verkligen! Sen att jag tycker att det är mest spännande med relationerna bland personerna o deras förfluta o allt sånt. Är lika rädd varje gång de ska ge sig ut i djungeln o ha sig...

Vi ska fortsätta kolla på nästa disc imorrn, ska bli väldigt spännande vill fortsätta se redan nu ju!! Ligger ju lite efter 24 avsnitt på säsong ett och man har kommit till avsnitt tolv andra säsongen..

Blev ingen fisk idag, min kvällsmat bestod av godis.. Hm kanske inte så bra men men det är ju lördag! Hm fast jag är iofs fortfarande hungrig, kanske en macka?!?

Redan lördagnatt, inte mycket kvar av helgen... Imorrn ska jag träna o kolla på Lost :P Sanna du får inte vara iväg för länge ju, jag vill ju kolla på fler avsnitt!

Snacka med Hanna o Anne förut, verkade som det blev ganska extrema frisyrer o klippningar. O korta frisyrer, jag hade inte varit så jättesugen på en kort frisyr eftersom jag försöker spara ut lite! O sen är jag supernöjd med färgen Sanna färga igår, tack k2

Hehe kanske var bra att jag drog mig hem så tidigt som jag gjorde igår förresten, verkade som det blev ganska vilt till efter jag gått. Folk som inte minns riktigt, lite pussar som kanske gavs till fel person.. Oj oj säger jag bara!

En grejt kväll, som avslutades på ett mycket bra sätt :) O du, jag säger bara snälla saker...

Nu har du lovat, o ett löfte håller man! Tycker om dig för mycket för att inte tjata... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback