Lite sorg i hjärtat...

Hemma igen!

Visst alltid skönt att vara hemma, men samtidigt lämnade jag Stockholm med lite sorg i hjärtat. Vill snart åka upp igen säger jag bara...

Idag gick syrran o jag bara runt på stan lite. Vi var främst i inredningsbutiker, passa mig utmärkt eftersom de e sånt jag föredrar. Jag fick min försenade födelsedagspresent. Eller jag fick välja den själv, valet stod mellan tre olika saker:
1. Vinglas
2. Ett rosa verktygsätt
3. Plåtburkar till spagetti o kattmat

Valet blev på burkarna, var så snygga o jag behöver såna så... Själv köpte jag bara en kattleksak till Eddie, får testa den sen, men nu sussar han. Annars var vi bara runt lite för o kolla på en stereo som Max ska få i födelsedagspresent. Kan knappt fatta att han fyller 12, känns som igår som han var en liten knatte som man busa runt med... Hm va skönt att jag är lika ung o fräsch ;)

Vi luncha på Gallerian, mums mums med broccolipaj!

Syrran skulle ha nån kund (hon är ju utbildad manikyrist nu! Synd att jag inte hann få en behandling.. Ska jag få nästa gång :P) Hon sitter inhyrd på ett frisörsalong nära Rådmansgatan, riktigt schyssta lokaler. Så jag drog mig mot Centralstationen. Hade ingen riktig koll på när tågen gick utan tänkte att jag tar det första bästa, behövde bara vänta 25 minuter. Alltid skoj att sitta o kolla på folk... Var X2000 så resan gick väldigt snabbt. Satt o läste typ hela vägen..

Insåg en sak när jag satt där på tåget. Känns nästan som man måst eta med sig en bärbar dator när mna åker x2000. Såg iaf 5 styckna därifrån jag satt, kände mig nästan lite onormal där jag satt utan min. Den hade jag lämnat hemma, men nu vet jag ju vad som gäller! På vägen upp åkte jag vanligt regionaltåg, hamna i en vagn med tre mammor med sina bebisar. Tur att man har mp3 säger jag bara ;)

Tror förresten att jag ska ändra min undersökning till sexkursen, köpte en bok när jag stod o vänta på Bengan, om porrindustrin. Det skulle vara nåt...

Ne nu ska jag knalla över till Sanna, blev precis inbjuden på enchiladas o det säge rman ju inte nej till, mums :P

Do not forget me tonight... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback