Lina, jag gillade den!

Dagen blev inte alls som den var tänkt. Men vad gör väl de? Har haft riktigt skoj...

Sanna o jag sköt på Lost, hon skulle på yoga eller nåt istället o jag satt o plugga. Plötsligt ringer en lite smått panikslagen Lina. Hon o Richard ska ju måla om sin nya lägenhet o frågan är vilken färg. Så jag blev hämtad 20 minuter senare för att åka dit o ge mitt utlåtande. Vilken fin lägenhet, jag gillade den skarpt! Bra planlösning o fräscht intryck... My kind of appartment. O så skoj att kolla på färger, är intressant de där hur samma färg kan bli så olika beroende på ljuset i rummet o så vidare. Men jag tycker de valt ut bra färger, en del av dom skulle jag också valt! Jag vill flytta nuuuuuu...

Sen drog vi hem till Linas nuvarande hem, inte lika stort men mysigt. Jag gillar Vasastan, där kan jag tänka mig o bo. Sanna skulle kommit också men planerna ändrades. Så Lina o jag käkade hembakade bullar, gud vad gott det är med såna egentligen, o snackade en massa. Idag blev de mycket lägenhetssnack, gardiner, färger, möblering o sånt. Jag tycker sånt snack är riktigt skoj så det var en trevlig kväll. Ska bli skoj den dagen när man själv flyttar sådär. Senare på kvällen kom Richard hem till Lina. Innan jag insåg att de var jobbkläder han hade på sig funderade jag verkligen på vad han börjat med för stil. Ljuslila skjorta o mörkare lila slips är inte riktigt hans stil :) Alltid intressant med jobbställens kläder, men jag måste säga att PC Citys är bättre än våra :) Får väl se vad våra blir, just nu ligger vi i operation "Övertala Kostas om att grått e fint". Ni får väl följa denna tvist med spänning:P

Kan ju meddela att mobilen funkar igen, den låg bara nere ett par timmar. Iofs verkar misstaget fortfarande stå kvar, men så länge de funkar o de inte begär pengar av mig igen så låter jag de vara.

Okej till dagens utseendesgrej, jag har även idag målat naglarna, gjort en mini manikyr o låtit mitt hår vara lockigt. Kändes lite skumt efter jag haft de plattat nu ganska länge... Spegel spegel på väggen där säg mig... ;)

Är det närmare nu? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback