Läskigt med B-hus!

En bra dag, förutom mina nära ramla på rumpan upplevelser... Tack Lina för att du var snabb o fånga mig :)

Började dagen med lite extra sovmorgon o sov tills halv tio, sen var det dusch o frukost. Har blivit riktigt duktig med att äta en tallrik råggröt varje morgon. Sen bar det av till universitetet. Skulle träffa min grupp i B-huset (för er som kan uni så vet ni att i B är de bara teknologer som hänger = man är själv aldrig där o därför inte har nån koll på alla korridorer). Gruppmötet gick snabbt o vi snacka mest om andra saker, trevliga grabbar de där...

Åkte hem för att leta reda på en bok, men jag hittade den inte. Blir så arg på mig själv för jag fattar verkligen inte vart den kan vara. Stör mig på att jag alltid ska lägga saker lite här o var istället för på nån bra ställe som är logiskt. Måste hitta den senast i helgen så jag kan skriva klart den grejen! Kom iaf på lite andra grejer jag kunde göra så jag drog med mig Sanna (vet att du hellre ville sitta på balkongen o sola hehe) till NH o pluggade lite. Vi orkade iofs inte allt för lång stund utan drog hem till Sanna istället o lagade mat. Mums mycket gott :P Efter de satt vi o hittade flirtobjekt på nätet haha, Sanna snart hittar vi honom;)

Lina ringde o undra om vi inte kunde ta en långpromenad, passa mig perfekt eftersom jag inte tänkt träna i gymmet idag, blir torsdag istället o insett att man måste ta nån dag lugnt också... Så vi gick runt i Vasastan och kollade färger på husen. Även idag gick mycket snack i inredning. En trevlig promenad som gärna görs om snart!

På kvällen kom Sanna o japp vi kolla på Lost. Hanna ringde mitt i o undra vad jag gjorde, skratta lite åt att jag svara Lost. Jag lovar Hanna, jag kollar inte jämt på Lost... Hann inte snacka så mycket men bestämde oss för en gemensam lunch ute på universitetet imorrn. Vad trevligt, ser verkligen fram emot den!

Inte många avsnitt kvar på Lost innan vi är ifatt, vi är på avsnitt 13 nu så...

Igår natt var jag bara glad :) Din förtjänst... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback