Klart det inte var Gud!

Blev väldigt sent igår... Jag vet att jag runt 1 inatt sa att jag skulle gå och lägga mig, men jag gjorde aldrig det. Nu får ni inte tro att jag satt uppe och bara lalla runt, jag pluggade nämnligen. Och klar blev jag. Ni som känt mig ett tag att denna restgrej har förföljt mig sedan min första kurs på universitetet, har skjutit på de av ren lathet. Men så nu bestämde jag mig för att få den gjort. När jag väl börjat skriva om John Locke och hans syn på äganderätten så tog det inte många timmar, dumt att man ska skjuta på saker egentligen...

Detta ledde till att jag inte kom i säng förrän vid halv fyra inatt. Men då mötes jag av en glad överraskning. Precis när jag börjat slumra till så höra jag mitt namn ropas nånstans i fjärran, är det Gud som pratar? Nejdå, så religös är jag inte att jag tror Gud pratar till mig utan insåg ganska snabbt att denna röst tillhörde ingen mindre än Sanna som nog var lite rund under fötterna och på väg hem. Hon som bara skulle ta någon öl haha. Såg dem trippa iväg i natten efter dom stått utanför mitt fönster o hojtat lite. Hehe om man tänker på att jag bor på tredje våningen och hörde dem så bra så kan man ju fråga sig vad dom längst ner hörde :D

Och nu är man då vaken igen, hade gärna sovit ett tag till, men nej skolan kallar. Naman ringde nyss och undra om jag kan jobba, får väl se vad han säger när han ringer tillbaka. Skulle ändå ner till kontoret så till jobbet skulle jag.

Usch är sur på min tå, har en jätteblåsa under den. Fråga mig inte hur jag lyckats få den, men det känns lite jobbigt att jag ska stutsa massa på den på Body Combaten idag, så jag får nog skippa den :(

Uppdaterat, jag ska jobba hela dagen idag. Så min dag blev såhär:
10-12 Föreläsning
12.30-19 Jobba
19- ? Plugga
USCH!!!
ev Lost = skoj :)

Nej duschen nästa!

Du är söt! ♥



Kommentarer
Postat av: gud

det var jag som talade till dig. tror du inte på mig längre?

2006-03-23 @ 10:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback