Klar med säsong 1!

Jag gillar min dag idag...

har börjat vakna vid 9 nu varje morgon o känner mig pigg o kry för att möta en ny dag! Började dagen med att sortera lite tvätt o börja städa. Har inte så mkt o plocka, de var mest dammsuga. Moppa hinner jag göra innan jag drar imorrn. Visst ja boka biljetter ska man göra..

Hade tvättis vid 12, Sanna kom starx efter de. Vi kolla lost samtidigt som hon stajla mig. Fixa mitt hår och sminka mig till o med. Kände mig riktigt snygg när vi sen gick ner mot stan för att äta. Sanna tyckte han hon såg för hemsk ut, men nej då Sanna du var allt en riktig snygging även du :) När Sanna jobba så fortsatte jag mitt städprojekt. Var operation diskning som stod på agendan o det behövdes kan jag säga. Man tänker som man alltid gör när man står där med berget "Varför kunde jag inte bara ta fem minuter o diska upp efter mig varje dag?"

Efter jobbet kom Sanna förbi igen o då såg vi äntligen klart på säsong 1. Ojoj vad spännande de är... Förstår inte hur jag ska kunna hålla mig tills nästa gång jag ska se. Blir väl onsdag eller nåt, förstår inte hur de som följde Lost i vanlig takt pallade med o vänta så länge. Har ångest inför när jag kommer till avsnitt som sänds nu, då jag ska sitta o vänta en vecka på vad som händer...

Sitter nu o borde fixa till de sista jag måste göra innan jag åker.. Men jag tror jag sparar det till imorgonbitti... Är inte så mycket kvar ändå...

Hoppas verkligen Eddie kommer sova inatt, tycker han har sovit väldigt mycket idag! Hela eftermiddagen o kvällen. Iofs så ska ju katter sova större delen av dygnet, men de tycker jag aldrig Eddie gjort. Hm han kanske tog igen det idag :D Han ser iofs sömning ut nu också så kanske ska passa på o gå o lägga mig nu...

Jag vet inte riktigt vad du tror jag tänker om dig, men det är bara goda saker. Du är en person som för mig har ett gott hjärta o vill mig väl. Jag märker att du bryr dig och det uppskattar jag, samtidigt som jag hoppas du vet vilken stor plats i mitt hjärta du har o hur mycket jag bryr mig om dig... Jag hoppas du kommer finnas kvar, länge länge..

Jag har inga planer på o tröttna... tvärtom... Vad är dina planer? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback