Jag vet att jag är fast i Lost :P

Idag jobbade jag typ dubbelt så länge än vad som var meningen. Men jag vaknade imorse så kände jag verkligen hur skoj det skulle bli att jobba, var nästan lite besviken över att jag BARA skulle jobba fyra timmar! När jag berätta de för Lollo så erbjöd hon mig så snällt att jobba till 19 istället för 15, jag nappa. Tessan tyckte jag var riktigt skum som ville jobba, aja gäller o passa på när man är sugen...

Visste redan innan att kvällen skulle bli soft. Ringde Sanna senare o jag hade så rätt så, hon var bakis :D Men verkade haft trevligt iaf, o de är väl de viktigaste. När jag berätta att jag ville kolla på  Melodifestivalen fick jag kommentaren " Aja om du insisterar". Hehe ja men jag måste kolla på den, känns liksom som en tradtion från barndomen. Insåg efter första delfinalen att de inte var nödvändiga, men att jag iaf skulle kolla på finalen o så kom den dagen. Hm har ju inte hört hälften av bidragen så jag vet inte riktigt, men jag tycker väl av de jag hört att Andreas Johnsson, Linda Bengtzing(den e skoj ju;P)  o BWO är mina favoriter. Sen måste jag väl säga att jag gillar Niklas Wikegård o hans kommentarer :)

Är det någon som kan gissa vad jag o Sanna ska göra sen? Hm japp ALLA har rätt, vi ska kolla på Lost. Hehe läste Hannas blogg om lite pikar att jag försvunnit med mina Lostavsnitt, men nu är det inte många kvar :) Så efter denna helg så kanske jag är mer tillgänglig även under helgerna, dessa har ju mkt på senaste tiden innehållit Lost.  Men ja Hanna, jag är på lite drinkar på NH. Nästa fredag kanske? Eller spelar iofs ingen, vi får höras...

Ne nu kom Sanna o knacka på dörren, hm duger inte ringklockan nu? :P Skvallertajm haha... Hon verkar poppis hon ;)

Vad händer ikväll då? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback