Jag e rolig, aldrig tråkigt med mig;)

Blev inte så mycket plugg idag... Men de gör inte så mycket, kom igår fram till att jag kommer ha ledigt i över två veckor under påsken. En kurs som tar slut o en kurs som har påskuppehåll. Då kommer jag kunna få ganska mycket gjort hade jag tänkt!

Annars har jag mest kollat Lost idag. Sanna o jag upptäckte att vi missat sista avsnittet av säsong 1, så den såg vi först. Sen var det äntligen dags för säsong 2. Oj vad mycket som händer just nu... Men det var ju mycket onödigt av dom att lägga in en haj mitt i, jag satt ju o gömde mig bakom filten hela tiden då! Jag e rädd för så skumma saker o de sakerna reagerar jag på nåt enormt!
Grejer som hajar, yxor, motorsågar, getingar o så vidare..

Sanna o jag tänkte att vi skulle var alite nyttigare idag. Våra Lostkvällar har ju inte alltid varit så nyttiiga med McD-mat, godis, cola, banan m choklad o såna mumsiga saker;) Så dagens mat bestod av: pannkakor m bara banan på (okej inte världens nyttigaste, men de kunde vart värre...) o russin. Satt o fick mandelcraving mitt i, så de får jag snacksa på en annan gång!

Imorrn ska jag vara lite mer aktiv, jobba, träna o sen hockey på kvällen!

Jag är inte arg... var jag aldrig, tycker du kan komma hem istället.. Jag e rolig, jag underhåller dig. Du får aldrig tråkigt med mig ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback