Inte min drömmorgon!

Usch vilken morgon! Väcktes kvart i sju av antingen Eddie eller att jag hade fruktansvärt ont i sidan av magen. Är liksom inte magen som gör ont utan nåt annat där inne... Kände att jag bara var så trött o ville sova bort allt ont, ville inte Eddie. Han var på ett sånt där riktigt jobbigt humör när han skulle hoppa, studsa o springa runt. Försökte med alla knep jag har men ne, inget hjälpte. Efter att han sprungit en stund så lugna han ner sig litegrann s jag lyckades somna, vaknade ett par timmar senare o det onda hade gått ner litegrann men jag var forfarande helt slut... Insåg att jag inte skulle få somna om för monstret (som fortfarande var på jobbigt humör), så jag läste i Mias hemlighet istället....

Fy egentligen att det kan vara så att man kan älska någon så mycket att man kan tänka sig att fortsätta leva med honom/henne fastän man blir misshandlad av personen. Jag hoppas för allt i världen att jag aldrig kommer hamna i den sitsen! Just nu har jag väldigt svårt att se det eftersom jag har en extrem ångest för allt vad våld o slag mot en annan person har o göra med... Märker man ju bara på mitt illamående om det blir bråk på krogen typ, usch!

Ne jag ska väl börja fixa mig iordning, föreläsning som vanligt på måndagar tror dagens föreläsning skulle handla om manligheter. Sen ikväll är det hockey, skoj skoj...

Förresten så fylle Bengan år idag, grattis!

Om en vecka åker jag till sthlm, najs :P

Finns så mycket jag vill... Glöm inte vad du ska göra idag... Snälla... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback