Ingen rör mitt godis!

Jaha o blev dagen som jag trodde? Nope inte ett dugg!

Vandra då iväg till US för att träffa Hanna, härlig promenad, där frukost intogs på vägen. Lite blåsig bara. Skumt de där, men runt US går man sällan, o framför allt inte i korridorerna där inne så vi hade lite problem sedan när vi skulle hitta ut. Hanna du gjorde ett bra jobb där inne, jag är stolt över dig!! Du är stark!

Efter besöket där gick vi ner för att ta en lunch. Hanna skulle upp till campus så jag gick in på jobbet för att fixa påskschemat, Susanne mådde inte så bra så jag hoppade in o jobbade hennes skift. Så jag kominte från jobbet förrän vid halv sex. Då gick jag o köpte kattsand o gick hem. Satte mig ner en stund o helt plötsligt var klockan 20. Hade pratat bort en timme i telefon med Anne. Hon fyller ju år idag! Grattis gumsan, välkommen till denna eminenta ålder!

Kvällen har jag mest ägnat framför tvn, eller jag har inte kollat på den men liksom haft den på o halvkollat. Är trött... Känns som jag de senaste dagarna bara jobbat o sovit.. Så helgen ser ut också. Förutom lite skoj på kvällarna! Imorrn kommer Bengan, på lördag ev hem till Lollo o sen HG o på söndag hem till Talin på födelsedagskalas :) O sen då, ja då är det måndag igen...

Ett av de program jag halvsåg var Du är vad du äter, alltså seriöst. Byta ut vanliga maten till linfrösoppa, selleridrinkar o jag vet inte vad. Visst, han som de gällde hade väl ganska dåliga matvanor, men sån förändring. Rensa kroppen hit o aromabad dit, visst visst men skulle någon sno mitt godis skulle jag bli sur!

Vilket steg funderar du på mest? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback