Hm vad ville han?

Jag vet att det inte är något nytt men jag kan inte låta bli att fascineras lite av att virveln på andra sidan jorden går åt andra hållet. Får en att fatta jorden inte är ensam utan att allt runt omkring en är ganska stor...Mmm är ganska häftigt faktiskt!

Gäsp, är inte så trött mera att jag väcktes av telefonen. Bengan som satt på tåget, haha han är för söt vet liksom inte vad han ville för de han sa visste jag redan :) O det bröts typ 5 gången men han ringde upp för o säga samma sak igen.. Jaja var iofs ganska bra att han ringde eftersom jag råkat stänga av klockan i sömnen, inte för att jag hade något jag skulle upp till. Till klockan 12 vaknar jag. Men jag vet inte varför, men jag ställer klockan jämt! Även om jag komer hem lite rund under fötterna o inte har något planerat till dagen efter. Klockan ska bara ställas, o faktiskt ganska tidigt. Tror jag har det i mig från när jag var yngre o bodde hemma, man ska inte sova bort dagen.. Enda gången mamma inte väckte mig var sista tiden jag bodde hemma o hade jobbat natt. Nejdå, hon väckte mig inte klockan sju. Men liksom innnan 11 skulle man gå upp fast man varit ute kvällen innan o kommit hem sex på morgonen. Jag tror iofs inte mitt beteende är negativt? Kan iofs vara irriterande för blivande partner att vakna en timme innan av min klocka bara för att jag ska snooza :D

Jobb om en timme ungefär o innan dess ska jag ha fixat lite, dammsuga o diska hade jag tänkt. Man får ju inte överdriva liksom... Iofs tror jag Bengan bryr sig nada om hur de ser ut hemma hos mig, är värre hemma hos honom! Hm kanske skulle hinna med en promenad med Kashal efter jobbet också.

Just nu leker Eddie kasta mus leken, med livet som insats känns det som. Jag kastar den (han fick ju en ny mus av mig för några dagar sen o den är ju såååå bra) o han springer som en galning. Jag förstår att mina mattor aldrig ligger rätt :) Inget stoppar The Snake, han kommer somna vilken sekund som helst nu. Haha jobbigt o springa efter mus ju!

Gaaah Olof från Lund ringde nyss. Han är på väg till Stockholm o ska åka förbi Lkpg, ringde för att höra vad jag gjorde o undra om en spontan lunch skulle funka. Men nee jag kan ju inte, ska ju jobba. Va trist :( Hade vart skoj! Aja, får åka ner till Lund senare i vår istället...

Hihi 4 timmar kvar, o jag väntar :P ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Helloo..! När jag var på andra sidan jorklotet så snurrade inte vattnet åt andra hållet i duschen, jag kollade detta noga =) Ibland gjorde det det, men inte alltid - samma sak kan hända i Sverige. Så nu förstörde jag din faccination om vattenvirveln =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback